- Menu poprzedni BIP
- Statystyka lokalna
- Rok szkolny 2008/2009
Rok szkolny 2008/2009
Tabela PPP1. Działalność diagnostyczna poradni
Rodzaje diagnoz |
dzieci w wieku |
dzieci w wieku |
uczniowie szkół |
uczniowie |
uczniowie szkół |
młodzież nie- |
Ogółem |
psychologicznych |
7 |
78 |
523 |
231 |
59 |
3 |
901 |
pedagogicznych |
6 |
50 |
509 |
227 |
64 |
1 |
857 |
logopedycznych |
7 |
193 |
85 |
19 |
2 |
0 |
306 |
lekarskich |
3 |
9 |
67 |
33 |
16 |
0 |
128 |
Tabela PPP2. Formy pomocy udzielanej nauczycielom, rodzicom i wychowawcom
Formy pracy |
pedagodzy |
nauczyciele |
rodzice |
wychowawcy |
inni |
Ogółem |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
treningi * |
0 |
4 |
10 |
0 |
x |
14 |
warsztaty * |
0 |
0 |
15 |
0 |
0 |
15 |
terapie rodzin ** |
x |
x |
4 |
x |
0 |
4 |
udział w radach pedagogicznych *** |
x |
40 |
x |
0 |
x |
40 |
prelekcje, wykłady *** |
0 |
0 |
78 |
0 |
0 |
78 |
inne formy pracy |
19 |
69 |
578 |
2 |
82 |
750 |
Tabela PPP3. Pomoc bezpośrednia udzielana dzieciom i mlodzieży
Formy pomocy bezpośredniej |
dzieci |
dzieci w |
uczniowie |
uczniowie |
ucz. szkół |
młodzież nie- |
Ogółem |
> 3 m-ce |
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne: |
x |
1 |
4 |
1 |
0 |
0 |
6 |
6 |
Terapia logopedyczna: |
6 |
146 |
53 |
4 |
2 |
0 |
211 |
211 |
Zajęcia aktywizujące wybór kierunku kształcenia i zawodu: |
x |
x |
0 |
732 |
0 |
0 |
732 |
0 |
Inne formy pomocy indywidualnej: |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
Zajęcia psychoedukacyjne prowadzone wszkołach i placówkach: |
x |
x |
1113 |
578 |
266 |
x |
1957 |
0 |
Porady bez badań: |
0 |
13 |
20 |
3 |
3 |
0 |
39 |
x |
Porady po badaniach przesiewowych: |
22 |
498 |
146 |
1 |
x |
x |
667 |
x |
Tabela PPP4. Wydane orzeczenia
Rodzaj wydanego orzeczenia |
dzieci |
dzieci w |
uczniowie |
uczniowie |
ucz. szkół |
młodzież nie- |
Ogółem |
Niedosłyszących i słabo słyszących |
x |
1 |
5 |
4 |
1 |
x |
11 |
Niewidomych i słabo widzących |
x |
1 |
6 |
2 |
0 |
x |
9 |
Niepełnosprawnością ruchową |
x |
1 |
1 |
1 |
0 |
x |
3 |
Upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim: |
x |
x |
21 |
6 |
3 |
x |
30 |
Upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym: |
x |
6 |
9 |
6 |
1 |
x |
22 |
Zaburzeniami sprzężonymi: |
x |
1 |
3 |
2 |
0 |
x |
6 |
Niedostosowanych społecznie: |
x |
x |
0 |
10 |
0 |
0 |
10 |
Upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim (zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze): |
x |
1 |
2 |
1 |
1 |
x |
5 |
O potrzebie indywidualnego nauczania |
x |
x |
38 |
12 |
10 |
x |
60 |
Tabela PPP5. Wydane opinie w sprawach
Formy pomocy bezpośredniej |
dzieci |
dzieci w |
uczniowie |
uczniowie |
ucz. szkół |
młodzież nie- |
Ogółem |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Wczesnego wspomagania rozwoju: |
3 |
4 |
x |
x |
x |
x |
7 |
Przyspieszenia obowiązku szkolnego: |
x |
1 |
x |
x |
x |
x |
1 |
Odroczenia obowiązku szkolnego: |
x |
12 |
x |
x |
x |
x |
12 |
Pozostawienia ucznia kl. I-III na drugi rok: |
x |
x |
1 |
x |
x |
x |
1 |
Dostosowania wymagań edukacyjnych: |
x |
x |
170 |
119 |
27 |
x |
316 |
Dostosowanie warunków i formy - sprawdziany: |
x |
x |
52 |
x |
x |
x |
52 |
Dostosowanie warunków i formy - egzaminy gimnazjalne: |
x |
x |
x |
71 |
x |
x |
71 |
Dostosowanie warunków i formy - egzaminy maturalne: |
x |
x |
x |
x |
18 |
x |
18 |
Dostosowanie warunków i formy - egzaminy zawodowe: |
x |
x |
x |
x |
4 |
x |
4 |
Przyjęcia ucznia gimnazjum do oddziału przysposabiającego do pracy: |
x |
x |
x |
5 |
x |
x |
5 |
Pierszeństwa w przyjęciu ucznia z proble. zdrow. do szk. ponadgimnazjalnej: |
x |
x |
x |
1 |
x |
x |
1 |
Udzielenia zezwolenia na zatrudnienie młodocianego: |
x |
x |
x |
3 |
1 |
0 |
4 |
Objęcia dziecka pmocą psych-peda. w przedszkolu: |
0 |
9 |
x |
x |
x |
x |
9 |
Objęcia dziecka pmocą psych-peda. w szkole lub pl. oświat.: |
x |
x |
156 |
28 |
11 |
x |
195 |
Inne opinie: |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Tabela PPP6. Liczba dzieci przyjętych przez poradnię
Liczba przyjętych |
1746 |
Podmiot udostępniający: | PPP-P w Kłobucku |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Sławomir Stefański |
Data wytworzenia: | wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |